ME&I

kanin212523-36212523-35andmolnme

Jag ska var värdinna för ett barnklädesparty den 3/4. Jag älskar ju barnkläder i glada färger och mönster så märket me&i passar ju perfekt. Jag vet att jag kommer att handla som besatt när jag ser vårens underbara kollektion. Kläderna är av bra kvalitet och priserna ligger någonstans mellan H&M och Polarn & Pyrets priser.
Det tycker jag verkar lovande, då de flesta barnklädesmärken är onödigt dyra.  Många märken finns ju att inhanla på nätet men jag föredrar att få se kläderna i verklighet innan jag köper något.
Me&I har även ett urval av vuxenkläder så hela familjen kan matcha varandra. Jag tror inte min käre sambo går med på att klä sig i tex molntröjor men jag och Milton kommer definitivt att matcha varandra.

                                                                                                 
bild lånad av meandi.se

Kommentarer
Postat av: jama

Hej,

jag kikar runt lite i denna blogg-värld... :-) Då jag precis skaffat en själv. Kikar lite hos likasinnade personer...tror jag.

Äääääääääälskar oxå ME and I kläderna. Har däremot ALDRIG vart på nåt party. Fick nys om kläderna för ett år sen då min MAMMA hade köpt det åt min son. Hon känner nämligen en som är säljare :-) Så nu har jag köpt lite på Tradera o lite via en säljare jag fick tag på på nätet... sååååå fiiiina :-)

Kika gärna in hos mig :-) Även om jag inte skrivit så mkt än...o mest om mitt dagliga KAOS ;-)

Ha det gott!

2007-03-23 @ 21:18:25
URL: http://jama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0