Lite överdrivet kanske

Okej, det kanske var lite överdrivet att ha med hela sex stycken bilder på Hayden i förra inlägget.
Det hade nog räckt med två eller tre. Men jag kunde som vanligt inte besämma vilka bilder jag skulle ha med så det blev alla. O nu sitter jag här o känner mig lite överdriven och tänker att det är typiskt mig. Och jag vet att jag kommer att göra likadant igen, och igen, och igen. Jag lär mig aldrig.
Nu är det läggdags. Imorgon ska jag försöka att hinna skriva ett inlägg om mina favoriter bland skönhetsprodukter. Bye så länge

Kommentarer
Postat av: Marie

oo, Heroes med henne e ju så bra =)

2007-03-27 @ 14:12:27
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0