Kellys fina jordgubbar

image9

I fredags kom de två underbara jordgubbar som jag beställt av söta och duktiga Kelly.
Jag blev jättenöjd och nu ska jag bara skaffa kedjor och sedan är det bara att hänga dem runt halsen.
Ni som läser Kellys blogg vet säkert att hon är makalös på att göra fina smycken och senast i raden är de vackra änglarna.  Jag är helt pank så jag kan ju bara drömma om att äga en fin ängel. Förresten så vet jag inte om Kelly säljer just dem. Kolla in hennes blogg och fina smycken på kellybellybutton.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej gumman!

Vad glad jag blir att du är nöjd :) Javisst gör jag änglar på beställning oxå :-) det är bara att maila mig om du känner dig sugen :-)

kram och ha en fin dag! :-)

2007-03-20 @ 10:58:28
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0