Gud hör min bön

ok

Snälla gode gud. Gör så att jag får en kropp som vem som helst av tjejerna i Girls Aloud.
Om du gör det, då ska jag bli snäll och aldrig tappa tålamodet. Jag ska bli en bra husmor, städa varje dag, laga god och näringsrik mat och göra rent i katternas pottor. Jag ska börja källsortera och varje månad ska jag ge en summa pengar till välgörande ändamål. Jag skall också besöka kyrkan mer än vid dop, bröllop och dylikt. Skulle kunna tänka mig att besöka julottan (det är lång tid kvar ha ha) och jag ska självklart erbjuda mig att städa och rensa i grannarnas trädgårdar.  Men alltså bara om jag får en sån där fin kropp. AMEN AME`N.

Kommentarer
Postat av: Wahlterh

Tror du att Gud lyssnar på sådant ? Han älskar ju dig för den du är inte för den du vill bli!

Och ang. latexbyxor, de måste inte vara tighta, även om det KAN vara snyggt. Men, det beror ju på vad man vill få ut av sina byxor. Tända gubben eller trivas själv i dom... :-)

2008-11-12 @ 19:07:23
Postat av: Anonym

Nej jag har insett att han inte lyssnat på min bön eftersom jag nu är gravid och klotformad. Ang latexbyxor så är det inget jag går och tänker på längre, tack och lov. Jag har blivit så mogen och vuxen att jag låter var och en ha på sig det de trivs i utan att anmärka. Poäng till mig va :)Förresten, tack för dina kommentarer.



MVH Kristina

2008-11-15 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0