Fina Hayden

212523-65212523-64212523-63212523-62212523-61212523-60

Jag älskar amerikanska TV-serier och senast i raden av serier jag sett är Heroes. Jag tänker inte gå in på vad serien handlar om men den är både spännande och rolig och har man sett första avsnittet så är man fast sen.
Min favoritkaraktär, cheerleadertjejen Claire spelas av blott 18-åriga Hayden Panettiere.
Hayden är endast 1,55 lång och har spelat i flera serier och filmer trots sin unga ålder.

Jag tycker att Hayden är supersöt, och lägg märke till att hon inte är sådär sjukligt smal som många andra hollywoodstjärnor är utan har ett friskt och sunt utseende. Hoppas hon fortsätter i den stilen. Hon är en sjukt bra skådis tycker jag och jag skulle inte bli förvånad om hon har en lång karriär framför sig.

Varsågoda, här får ni lite fina bilder på Hayden att vila ögonen på.

Kommentarer
Postat av: annie

jag måste hålla med om att Hayden är sjuukt söt! Och att Heroes är tokbra! Liite läskigt ibland bara :)

2007-03-27 @ 15:32:28
URL: http://annieogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0