Dagens outfit lördag - Milton

klklkl

Idag har Milton haft på sig kläder som jag har fyndat på Tradera.
De 70-tals inspirerande byxorna och bodyn med landskapsmotiv
kommer från Polarn & Pyret. När dessa kläder såldes i butik våren -06
var de omåttligt populära och på Tradera säljs numera landskapskläderna
till nypris trots begagnat skick.

Fy vad jag har ont i magen av allt smågodis jag ätit. Min mage är inte van vid godis.
Den är van vid chips, grädde och pizza.
Det är större chans att Elvis fortfarande lever än att jag ska komma i form till bikini säsongen.
Blek är jag också. Blekfet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naa vad söt!

2007-03-24 @ 21:24:51
URL: http://enannanjennies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0