Sova hela dagen

212523-275        212523-274212523-273

Igår var hela familjen på födelsedagskalas hos lilla Ellen som fyllt 1 år. Vi satt ute och fikade i solskenet och hade jättetrevligt. Jag var duktig och och nöjde mig med att smaka  pyttelite på den hemmabakade goda tårtan
 och åt sen endast ett bragokex och en banan. Det känndes dock lite trist eftersom det fanns många godsaker att förtära. Milton hade på sig sitt snygga linne med bilar på och de oranga shortsen och han ägnade stor del av kalaset att gå fram och tillbaka på gräset med Ellens fina gå-vagn. Milton var väldigt stolt över sig själv och sken som en liten mallgroda när han fick beröm. Nu dröjer det nog inte länge förrän han kan gå själv.

Idag är det lika fint väder som igår men vi har faktiskt ägnat största delen av dagen till att sova eftersom Milton var vaken flera timmar i natt och då var jag ju med vaken såklart. Hade tänkt mig en tur till stan men det får vänta tills imorgon. Tror att det blir en fika med Rebecka imorgon. Hoppas hon vill gå till Kaffe kulan med mig och inte till stället där de bränner latten. Jag vet minsann hur en latte ska smaka. Nu ska jag gå ut i trädgåreden och leka.

OBS! Djurspecialen kommer snart. Håll ut bara. Jag vet att ni är otåliga men just nu prioriterar jag att vara ute och sola mina bleka feta ben men så fort jag får tid så lovar jag att skriva om den gula hornstekeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0