Snyggingar från asos

212523-262       212523-261

Ja jag vet att bilderna är i minsta laget men tittar ni nära skärmen så ser ni två kanonsnygga klänningar från Asos. Jag brukar inte gå in där och kika så ofta eftersom jag inte vill inledas i frestelse och handla upp mina få slantar. Men idag gjorde jag ett undantag och jag hittade så mycket snyggt att jag faktiskt funderar lite på om jag kanske skulle ta och sälja lite skit på tradera så jag får lite extra pengar att shoppa för. Tyvärr har jag inget att sälja då jag redan sålt alla urvuxna barnkläder och kläder som jag bar när jag var smal och ung. Jag kanske kan sälja min sambos kläder. Han kommer garanterat inte att märka något eftersom han alltid går klädd i sina arbetskläder. Fast jag undrar om det finns någon som är villig att köpa kläder som var moderna 2001. Det var året då min kille senast shoppade kläder.

Undrar om man kan sälja djur på tradera? Eller sex?
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag funderar också på att sälja lite på Tradera denna månad. Jag har smink som jag aldrig använder och några skor som jag inte kan gå i. Jag har säkert en massa annan skit också men det är nog tyvärr helt omöjligt att sälja utan det kommer jag få skänka bort till Pingstkyrkans loppis.

2007-06-03 @ 12:37:38
Postat av: kristina

HELEN.Jag skulle med kunna skänka bort lite skräp så det blir lite mer plats här i huset. Sålde lite marilyn manson grejer på tradera nyligen. Sånt som jag köpte när jag var 18. Tror inte pingstkyrkan hade tagit emot MM grejer ha ha.

2007-06-03 @ 15:39:06
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Hehe säg inte det.. De har värsta konstiga grejerna ibland. Vad har du för alias på Tradera? Jag har det fåniga namnet Guldspegel. Allt normalt och onormalt jag kunde komma på var upptaget.

2007-06-03 @ 20:55:00
Postat av: josieeme

taaack:)....ja cstringen var det värsta jag har hört..är mcyket tveksam till om den konstruerats av kvinnor faktiskt...känns ju urdumt!!..ja försöker oxå undvika asos, känns som att pengarna försvinner bara man tänker på sidan:(:)

2007-06-03 @ 21:27:47
URL: http://josieeme,blogg.se/fashion/
Postat av: josieeme

taaack:)....ja cstringen var det värsta jag har hört..är mcyket tveksam till om den konstruerats av kvinnor faktiskt...känns ju urdumt!!..ja försöker oxå undvika asos, känns som att pengarna försvinner bara man tänker på sidan:(:)

2007-06-03 @ 21:27:48
URL: http://josieeme,blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0