Party på fredag

212523-291

På fredag ska jag och Helen ut och parta på Statt om det inte är något jädrans jippo där som det var förra fredagen (studentavslutning).

Det kommer att vara 25 års gräns på Statt. Det är bra för vi vill bara umgås med folk som är lika mogna som oss.

Det ska bli kul. Det var länge sedan Helen och jag partade. Vi har alltid kul när vi festar.

Jag undrar vad jag ska sätta på mig för slampigt denna gång. Inte stripparskorna för de gör ONT. Fast jag kanske tar dem i alla fall. Om jag super till riktigt så känner jag nog inte smärtan. Japp så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Carin

Klart du ska ha guldskorna, något annat är det inte tal om. De är i mitt tycke inte så snygga men döhäftiga!
Var ska ni bo på Mallis? Vi har börjat fundera på Alcudia i början på september. Vad har ni bokat, något speciellt barnpaket eller så?
Fika någon dag?

2007-06-13 @ 13:32:40
URL: http://karonesse.bloggagratis.se
Postat av: Carin (igen)

Hur hittar du alla bilder? Vad surfar du på egentligen? :-)

2007-06-13 @ 13:34:22
Postat av: Helen

Då får väl jag ta på mig foträta sandaler och fjällräven ryggsäck som motpol :) Snart ska jag på intervju..usch jag är supernervös. Tänk om de börjar fråga en massa konstiga saker som jag inte fattar.

2007-06-13 @ 14:07:06
Postat av: Ulrika

Självklart ska guldskorna på. Jag tyckte dock som du att de är snygga också inte bara döhäftiga. Ta du en extra drink så kommer du nog inte att känna fötterna utan du kommer att sväva fram.
Hoppas ni får en superkul kväll!

2007-06-14 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0