Ny frisyr och läkarbesök

212523-327

Idag har vi hunnit med mycket trots att klockan inte ens är ett än. Vi började dagen med ett besök hos läkaren eftersom Milton inte är kry. Han har halsfluss så det blir kåvepenin med fruktsmak i tio dagar för honon. Lille gubben. Han ska få lite glass att smaska på sen. Han fick beröm av läkaren för att han var så lugn och duktig.

Jag har snyggat till mig lite i håret. Det fick bli både klippning och slingor. Känns kul att bli lite fin i håret inför semestern. Nu är det bara en bikini som fattas och sedan är jag redo för att resa. Nu ska jag äta en hemmagjord god sallad med fetaost och soyabönor. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Helen

Den lille stackaren, vilken tur att han fick medicin så att han blir frisk snabbare. Vi måste ses nån dag så att du få Glamour innan du åker till Mallis. Imorrn ska jag till Örebro men annars har jag inget uppbokat.

2007-06-27 @ 14:57:45
Postat av: Novaliv

Ja det gick allt bra men det kan ju alltid gå fortare och kännas mindre jobbigt =)

2007-06-28 @ 23:03:41
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jabba the hut, haha du är roligt du:) Tänkte just idag att det är nästan så att min morsa har tightare kropp än vad jag har och hon är 52 och har fött 5 barn. Hon är i alla fall smalare än mig, kärring! Hur mår milton nu då? går det bra med medecinen, det är ju toppen att de uppfinner sånna med olika smaker.... Kram

2007-06-29 @ 00:09:50
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Camilla

TAck så jättemkt för omtanken! Det värmde verkligen :-) Hur kommer det sig att kissen inte vill äta torrfodret själv? Perser är annas underbara till sättet. Tindra var så otroligt snäll! Hoppas att du får en skön helg!

2007-06-29 @ 22:37:02
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: Camilla

TAck så jättemkt för omtanken! Det värmde verkligen :-) Hur kommer det sig att kissen inte vill äta torrfodret själv? Perser är annas underbara till sättet. Tindra var så otroligt snäll! Hoppas att du får en skön helg!

2007-06-29 @ 22:37:09
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0