Mustasch

212523-285

Min kille har införskaffat glasögon och mustasch. Jättebra att han äntligen skaffade nya glasögon efter att han tappat sina gamla i någon sjö tillsammans med sina nycklar. Men varför denna mustacsh. Jag förstår inte och jag kommer aldrig att förstå. Jag är helt knäckt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har gjort allt för att han ska ta bort den. Tjatat. Inte tjatat. Hotat med olika saker. Bönat och bett. Jag har till och med lyckats att pressa fram några tårar men inte ens det fick honom att ta bort mustaschen. Vad ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

vaxa bort den när han sover ;)

2007-06-12 @ 13:52:37
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Tanja

Hejsan Kristina!
Va kul att du bloggar. Fick din länk av Matte,hoppas att det är Okej?
Brukar kika in här ibland och kolla in Milton och lite andra roliga saker du skriver.
: )
Va stor Milton har blivit, han är en riktig snygging!
Fast din sambo kanske är mindre snygg med mustach, jag gillar inte heller mustascher riktigt................
Jag hade egentligen en annan fråga. Fick för mig att jag läste här nånstans att du säljer kläder från Me&I? Stämmer det?
Kan inte du maila mig?
Hoppas att vi ses till midsommar i stugan som vanligt!?
Fast jag kommer ju iofs va tråkig eftersom jag inte kan dricka. Och du är smal och snygg och jag är tjock och ful! *Ha,ha*
Ha det så bra och hälsa Mille och Magnus från oss här uppe.
Kram Tanja,Matte & Alva ( & Zelda förståss)

2007-06-12 @ 19:43:37
Postat av: Till Tanja från Kristina

Hallå Tanja.
Vad kul att du skriver. Klart det är ok. Hoppas allt är bra med er. Hur är det med stora magen? Du, jag har ju inte din mail adress men om jag får den så kan jag skriva ju skriva lite mer personligt. Om du inte vill skriva ut den i bloggen så kan du ju alltid maila den till
[email protected]
Jag säljer inte me&i kläder utan det är en bekant till mig som gör det. Gud så mycket snyggt de har. Jag är ju verkligen inte smal och snygg. Jag ser ut som en kort tjock fläskkorv. Men jag har bara mig själv att skylla. Ha det så bra och hälsa familjen. Det ska bli så kul att träffa er till midsommar. Jag mailar så fort jag har din adress. Kram Kristina och mille och kissarna.

2007-06-12 @ 20:56:30
Postat av: H

Sup honom full och raka av den när han sover!!!Det funkar nog hihi!

2007-06-12 @ 23:08:02
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0