Min älskade lille prins

212523-320     212523-319

Idag fick jag verkligen chansen att längta efter min lille favoritpojke. Han spenderade nämligen dagen hos mormor och morfar medans jag uträttade ärenden på stan. Det kändes konstigt att inte ha honom med men jag fick mycket mer uträttat än jag skulle fått om han varit med. Helen och möttes upp för en fika och lite skvaller. Nu tror jag att jag handlat det mesta inför Mallorca resan. Jag behöver en till bikini och lite tees och så solskyddskräm såklart. Ska bli skönt att komma ifrån vardagen lite. Gissa om jag ska shoppa som en tok när jag kommer till mallis. Nej nu ska jag sätta igång och städa. Jag blir på så dåligt humör när det är stökigt. Önskar bara att jag någon gång fick lite hjälp med hushållsarbetet.

Kommentarer
Postat av: Novaliv

Han är ett riktigt charmtroll! Lite lik A faktiskt..=D

2007-06-21 @ 18:41:36
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Helen

Jag vet hur det känns att få för lite hjälp med hushållsarbetet. Värsta 1800-tals fasonerna! Stryk skulle de ha.

2007-06-22 @ 00:39:55
Postat av: M

Djaäässå !? hjälper jag inte till ?
Jag startade ju diskmaskinen och så kastade jag mina tomma ölburkar. Det är väl att hjälpa till.

2007-06-22 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0