Midsommar är över...

212523-322

och nu går vi mot mörkare tider. Trist att snart hela juni har gått. Men om tio dagar så bär det av till Mallorca och det ska bli himla skönt. Den där hotta smala kroppen som jag skulle skaffa mig inför resan lyser fortfarande med sin frånvaro. Lite trist men jag antar att jag duger ändå. De senaste dagarna har jag ätit som en häst (flodhäst). Min sambo börjar sin semester imorgon så vi kan fixa lite här hemma innan vi åker. Nya sängen är äntligen på plats och snart även garderoben. Ni kan förvänta er några "hemma hos" inlägg vare sig ni vill eller inte.

Midsommaraftonen blev mycket trevlig men regnig. Det var kul att träffa stockholmarna och alla barnen som blir större för varje gång jag ser dem. Jag kan bara inte fatta att jag inte är så ung längre. Jag blir 30 nästa sommar. 30 gamla år. Old. Jag har fått inbjudan till Helens 30års kalas. Hon fyller med 30 nästa sommar. Det gäller att vara ute i god tid.

Milton kan ställa sig upp och gå några steg själv utan att hålla i sig. Gissa om mamma och pappa är såå stolta.

Kommentarer
Postat av: Helen

...och bara för det så kommer det säkert sluta med att jag inte orkar ha någon fest och du får komma hem till oss och äta bullar med mig, F och katterna istället.

2007-06-24 @ 19:01:19
Postat av: Novaliv

Åhhh går han nu!! Sötnos..jag förstår din stolthet..jag var stolt som f'n i flera veckor!! ( kanske lite fortfarande) haha...kram

2007-06-24 @ 22:50:42
URL: http://novaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0