Måndag

212523-287       212523-286

Idag har jag inte hunnit blogga så jag skriver några rader nu innan jag går och lägger mig. Igår var första natten i nya sovrummet och Milton nya rum. Det tog fruktansvärt lång tid att Milton att somna i nytt rum och jag och sambon fick turas om att försöka söva honom. När han äntligen somnade var klockan tio och hela kvällen hade gått och vi var trötta men bestämde oss oss ändå för att kolla på en film innan vi gick till sängs. Klockan 02.55 tyckte Milton att det var dags att gå upp så det var bara att gå ner och leka tills klockan var 05.00 och han ville sova igen. Nu ikväll så har han varit extremt svårsövd igen och somnade inte förrän 23.35. Jag hoppas han inte ska upp inatt igen. Jag orkar inte. Jag vill bara sova.

Vi har bakat muffins idag. Vi bakade vanilj och chokladmuffins. De med chokladsmak blev jättegoda. Ja jag smakade på en trots att jag bantar. Annars har vi ägnat eftermiddagen åt att städa och inreda på övervåningen. Det känns så lyxigt att efter tre år i ett hemskt stökigt litet rum där vi klämt in skötbord. spjälsäng och vår säng äntligen kunnat flytta in i ett stort och rymligt sovrum med Milton i ett eget rum. De två rummen har stått tomma sen vi flyttade in i huset. Renoveringen har gått supersakta eftersom sambon jobbar utomstads ofta. Nej nu ska jag lägga av med skrivandet. Imorgon ska jag försöka skriva något mer intressant. Kanske börjar med min djurspecial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0