Lite spänning i vardagen

212523-308

Nu åskar det ute och det tycker jag är så spännande. Hoppas bara att åskan inte kommer alltför nära för då måste jag springa ner i källare och gömma mig och det passar sig inte just nu eftersom Milton ligger på övervåningen och sover.  Jag gillar när det åskar för då har jag något att tjata om en tid framöver. Spöken är också ett samtalsämne som jag gillar. Nu ska jag ställa mig i fönstret och glo efter blixtar. Vi ses sen. Jag tror jag ska skriva lite om manliga horor sk manwhores sen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag hatar åska och nu är den helt nära! Manwhores.. ännu mer porr alltså me like hehehe.

2007-06-19 @ 14:26:17
Postat av: till helen från kristina

Ha ha det kan jag tänka mig. Tyvärr blir det inga smaskiga bilder men jag ska se om jag hittar någon som jag kan ha med snart så att du blir nöjd :)

2007-06-19 @ 14:35:26
Postat av: Novaliv

Jag gillar också ovänder MEN för att det skall vara "kul" så skall jag stå på ett säkert ställe tex bilen..annars blir det ju läskigt.. =)

2007-06-19 @ 22:15:38
URL: http://novaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0