Lite nya vardagskläder

212523-317            212523-316        212523-315        212523-314

Jag har köpt en hel del klänningar på sista tiden men haft dåligt med vardagskläder så i helgen fick jag äntligen chans att shoppa på mig lite vardagskläder. Det blev två cardigans från Gina tricot. En ljusrosa och en grå. (De med knappar och fickor för 149 kr som finns i hundra färger ni vet).  En liten rosa kortärmad  tröja med knappar som jag ska ha uppknäppt med linne under. Det blev också två t-shirts som jag tyckte var fina och en rödblommig tunika. Jag hittade äntligen en bikini som var bra. Trosorna kom inte med på bilden för dom hade sprungit bort (eller så hade sambon lånat dem) men så här ser överdelen ut. Turkos och enkel med ett litet spänne.

Sorry att jag är kass på att lägga upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jättesnyggt fast jag antar att den coola tröjan med mupparna är Miltons.

2007-06-21 @ 10:15:33
Postat av: till helen från kristina

Va? Nej den är faktiskt min. Ska du ner på stan idag? Jag ska ner (utan Mille) och vill du ta en runda är det bara du säger till.

2007-06-21 @ 10:25:25
Postat av: Fia

Snygga kläder. Var inne på gina tricot idga inne på marieberg, de hade inte en enda kofta inne...suck...

2007-06-21 @ 16:49:31
Postat av: Till fia från Kristina

Det var på marieberg jag köpte mina men det fanns bara några få kvar då. Hoppas att det kommer in fler. De är ju så bra de där koftorna.

2007-06-21 @ 17:01:22
URL: http://kristinamille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0