Jag shoppar i örebro

212523-268      212523-267

Idag tog mina föräldrar hand om Milton några timmar och jag åkte in till Örebro och ägnade mig åt lite hardcore shopping. Jag hittade det jag var ute efter så jag är nöjd. Köpte bland annat ett par stripper skor. Jag såg dem förra gången jag var inne i örebro men köpte dem inte då så jag blev himla glad att de fanns kvar. Ska nog ha horskorna på fredag då jag o två kompisar kanske ska ut på statt. Vet inte riktigt vad jag ska ha till bara. Jag köpte med en latte visp så jag kan göra latte hemma igen efter att ha slagit sönder den gamla vispen i ett vredesutbrott. Jag köpte massa andra bra saker också men jag ska bespara er även om jag är bra sugen på att rabbla upp varenda liten grej.


Kommentarer
Postat av: Felicia

strippskorna är helt underbara, har också ett par, fast i svart.. måste nog skaffa ett par i guld me =)

2007-06-05 @ 23:30:33
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: Carin

Härligt med shopping utan barn och i stora staden dessutom. Ska bli kul att se skorna live, fast jag förstår inte tjusningen med dem...

2007-06-06 @ 10:35:51
URL: http://karonesse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0