Ingen baksmälla tack och lov

212523-299       212523-298

Fredagskvällen blev faktisk ganska lyckad trots att det såg mörkt ut ett tag. När vi kom till statt vid halv tolv tiden så var det cirka sju personer där (inklusive personal).  Nästan bara  tjejer dessutom. Vi satt och pratade en stund men blev snabbt rastlösa av den tomma lokalen. Vi försökte bestämma oss för ett annat ställe att gå till och vi stod o velade bra länge och plötsligt var det betydligt många fler som dykt upp. Det blev en ganska lyckad kväll och jag blev t.o.m bjuden på en drink av F (helens kille). Vilken gentleman. Han överraskade oss med en varsin drink helt utan förvarning och sånt tycker jag är charmigt. Ok, jag antar att vissa tjejer blir bjudna på drinkar varje gång de är ute och festar men jag blir inte det och om någon någonsin frågar om jag vill ha en drink så tackar jag oftast nej eftersom jag tror att de vill ha sex i utbyte.

Idag har jag ingen baksmälla men det känns att jag rökt en massa cigg. Jag röker bara till fest och så smygröker jag bakom huset ibland men har blivit påkommen av mor o far som blev mycket besvikna.

Jag längtar tills nästa gång vi ska ut och parta igen. Visserligen är jag så blyg och blir supernervös om en kille så mycket som säger hej till mig men Helen har alltid något bra att säga så hon räddar mig ofta ur pinsamma situationer. Hon är också bra på att ryta till åt oförskämda fyllesvin.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja vi behöver ju inte vänta lika länge mellan gångerna. 1½ år är lite länge :) Jävel vad läskig han var den där stalker-killen på slutet. Han måste ha varit väldigt full eller så var han störd på något vis. Tur att vi hade en bil att fly till.

2007-06-17 @ 22:25:14
Postat av: Till helen från kristina

Ja han var läskig. Han följde ju efter oss på vägen så det var en jädrans tur att vi fick skjuts. Håller med om att det blivit extremt länge mellan utgångarna. Vi får bättra oss. Jag tyckte det blev trevligt trots att det var så lite folk.

2007-06-17 @ 22:36:26
URL: http://kristinamille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0