I love fika

212523-312

Idag var jag, Milton och min mamma och gjorde stan farlig. Vi var på banken och krånglade och jag lovar att de torkade sina svettiga pannor när vi äntligen gick därifrån. Vi hade typ fem bankärenden i ett ärende om ni förstår vad jag menar.
Sedan gick vi och tog en lunch på cafè Ekliden. Deras sallad var verkligen supergod. Så himla fräsch. Fast de slår nog inte Mozzarellasalladen på Cafè Kulan. Eller deras kycklingsallad som med är en favorit. Hatar ställen som har med slemiga kycklingslamsor och brosk i kycklingsalladerna. Jag är jättekänslig och synar alltid maten jag äter. Det har hänt att jag fått gammal kyckling på en del matställen. Jag har tyckt att det har smakat lite mystiskt men ätit det ändå. Senare på natten har jag fått gå upp och spy. Såna ställen går jag inte tillbaks till. Jag sitter hellre inne och äter än på uteserveringarna som brukar vara fulla med getingar. Getingar är min största skräck.
Imorgon ska jag försöka locka med Helen på stan om hon inte jobbar. Jag ska leta presenter till släktingarnas barn och köpa lite skit inför mallisresan.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag jobbar inte förrän vecka 28. Det skulle ju kunna hända att de ringde en dag men det är inte särskilt troligt.

2007-06-21 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0