Han som aldrig sover

212523-289    212523-288

Jag blir tokig. Det tog över två timmar att få Milton att somna. Trots att han var jättetrött redan från början så kan han inte somna utan ligger bara och vrider sig runt och till slut är han så trött att han bara ligger och skrattar hysteriskt åt sig själv när han gör roliga ljud med munnen.

Idag gick vi på stan med mormor. Hon köpte massor med kläder åt Milton. Sedan åt vi lunch. En av damerna som jobbar på cafe`t killade Milton på ryggen och det tyckte han mycket om. Sådan tur kan man ha om man är söt.  På eftermiddagen bjöd jag mor och far på fika hemma hos mig.  De fick smaka de nybakta muffinsarna.

Imorgon vete sjutton vad som händer. Jag kanske smygröker lite. Nej nu ska jag ut och leta efter Buddy som måste ha sin diabetes spruta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0