Grisefoten

212523-270

Man måste tänka på vad man säger. Milton har börjat förstå fler och fler ord och häromdan frågade jag honom på skoj -var är lilla grisefoten?. Då tog han tag i sin ena lilla fot. Så nu tror han att fot=grisefoten. Jag får tänka mig för lite i fortsättningen.
Jag tycker att jag håller igen ganska mycket. Jag äter inget godis. Inga hamburgare eller pizza eller annat onyttigt. Dricker inte läsk eller annat med socker i men jag tycker inte att jag går ner i vikt. Jag försöker att äta lite och ofta men det är svårt. Nu har jag inget vettigt att skriva mer. Håll utkik på min blogg för jag tänkte ha en liten djur special framöver. Jag tänkte börja med att skriva lite om Gul hornstekel. Det vill ni väl inte missa för allt i världen? Nej jag tänkte väl. Nu är det läggdags och jag ska gå upp och lägga mig brevid Milton som sussar sött i MIN säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0