Fredagsmys

image252

Idag har Milton varit extra gnällig men extremt glad på samma gång. Visst låter det knäppt. Det är det också.
Jag skulle ha lunchat med min kompis Emma men Milton somnade en timma innan vi skulle ses så jag fick avboka. Tror inte han mår riktigt bra så jag vill inte hålla honom vaken i onödan. Sedan gick vi en sväng på stan(som jag gör typ varje dag) och jag passade på att uppdatera Miltons garderob. Jag borde dock uppdatera min egen garderob för jag börjar snart att misstas för en hemlös i de hemska och urtvättade kläder jag bär. Sedan träffade jag Ulrika och Samuel och vi gick och tog en latte. Mille och Samuel fick festa på sockerkaka och bulle. Jag smakade pyttelite på sockerkakan. Jag får inte sabba dieten nu när det gått så bra i snart en vecka (förrutom igår då vi var på resturang och åt plankstek) Nej nu ska jag vara huslig och slänga in lite tvätt i maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0