Fick ni tillbaks lite cash på skatten ?

212523-307       212523-306

Då kanske ni har funderat på att köpa er en fet och dyr väska. Dessa båda snyggingar kommer från Chloè och kostar ungefär lika mycket som en lyxig utlandssemester. Den metallicbruna Kerala väskan kostar 1395 dollar och Paddington väskan kostar så mycket som1800 dollar. (En plastpåse på ica kostar 1 krona)
Jag tyckte båda var jättefina. Den bruna passar jättebra som höstväska men Paddan var ju oemotståndlig med den härligt röda färgen. Om jag fick välja en av väskorna så skulle det nog bli den. Fast nu får jag tyvärr inte välja någon av dem. Verkligheten är bra kass ibland.

Till hösten är det dags att börja jobba igen och jag har funderat många gånger om jag skulle börja att spara till en fin designerväska. Jag har aldrig ägt någon så det skulle kännas lite lyxigt.
Fast jag skulle väl  säkert ha sönder den på en gång. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Novaliv

När skall du börja jobba? Jag skall tillbaka i mitten på september om jag inte kommer in på skolan..

2007-06-18 @ 22:21:03
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Novaliv

Ja jag skall ge polishögskolan en chans till men det är Högskolan Väst som jag har sökt nu..jag försöker krångla mig in på socialpedagog programmet..vi får se hur det går..det är ganska höga antagnings poäng. Polisutbildningen är nog inte svårare än någon annan högskole utbildning. Det är dock mycket mer praktiskt med självskydd, olika bryt grepp/tekniker, köra bil, prata i radio mm. Jag tror den utb. kan passa mig utmärkt..mest för att jag vill jobba med människor men också för att jag är nyfiken ( som polis vet man det mesta om de mesta)och jag är också lite lat men det får man helt enkelt glömma bort =)

2007-06-19 @ 08:43:46
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Camilla

Kerala väskan var supersnygg men lite för dyr :-P Jag hade en perser exotic som hette Tindra tills ganska nyligen men hon blev väldigt sjuk. Hon hade
också något felbett så hon kunde inte ens stänga munnen på slutet..
Vi gick till vetrinären men det hände igen att hon inte kunde stänga munnen.. Det var en sorglig historia som jag inte ens vill skriva mer om :-P Men en vacker dag hoppas jag på en ny katt! Ha en skön dag :-D

2007-06-19 @ 09:41:50
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja eller så skulle den bli snodd. Det skulle vara så typiskt.

2007-06-19 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0