En liten sötnos

212523-293

Förra helgen var jag i örebro en sväng och höll på att köra på en liten andunge som gick mitt i vägen. Den var så söt och ullig och jag tror att den hade tappat bort sin andmamma. Den klarade sig oskadd över vägen men sedan vat jag inte vad som hände med den. Jag kan inte sluta tänka på den lilla ungen som var så söt. Jag har tänkt på den varje dag och jag undrar så om den hittade sin mor. Jag kommer aldrig att få veta hur det gick för den och det är väl kanske tur det.  Jag klarar inte av hemlösa, föräldralösa eller skadade djur. Mitt hjärta går sönder bara vid tanken på alla stackars djur i världen som inte har det bra.

Så jag tänkte ta en paus från alla smaskiga porrsjärnebilder jag brukar ha med på bloggen innan jag får dåligt rykte (det kanske redan är försent) och ha en liten djurspecial istället. Inte bara för djurens skull utan mer för att visa vad präktig och helylle jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0