Det blåser som fan idag........

212523-292

och någon annanstans i sverige så har det snöat en decimeter. Helt sjukt. Jag tror på allvar att jorden snart kommer att gå under.
Idag blir det fika med Ulrika och Samuel. Det verkar äntligen som om jag börjar bli lite smalare. Det var på tiden.
Senare kommer sambon hem från jobb utomstads. Han kommer nog att bli mycket arg när han märker att det är så stökigt, att markiserna har blåst sönder och att att Miltons pool och tält har blåst bort. Ja jag ska ge mig ut och leta snart.

Igår kväll kunde jag inte somna. Milton däremot somnade kl19.00 men jag somnade inte förrän 03.30. Lite trist och så himla typiskt.

Tanja, jag har ju din mailadress men jag fattade inte det först. Skriver till dig senare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken söting :P

2007-06-15 @ 19:26:53
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0