Stackars glasögon

212523-390

Idag bar jag linser. Gissa varför?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja där ser man... tro om Samuel berättade hur han gjorde när han hade sönder pappa Håkans glasögon ;-)
Hoppas du slipper göra som Håkan han fick köpa sej helt nya glasögon för det gick inte att laga :-(

2007-08-01 @ 19:12:18
Postat av: till ulrika från kristina

Nej vad trist. Det är ju inte direkt billigt med nya glasögon. Mina gick att lagas tack och lov. Nu är det bara några dagar kvar tills du börjar att jobba. Jag har ångest. Inge mera fika på stan och inge mera öppna förskolan. :( Undrar om karin kommit hem än?

2007-08-01 @ 23:11:12
Postat av: Sussi

Känner igen det där! Min fästman lyckades på något sätt trampa på mina, så mina ser också ut sådär. Jag använder visserligen bara linser. Men på kvällen kan det vara skönt att sätta på sig glasögon ibland.

2007-08-04 @ 20:20:59
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0