Sommarkväll

212523-357212523-356     212523-355    212523-354

Fredagskvällen blev riktigt lyckad. Jag hade ställt in mig på en trist kväll framför tvn men så hamnade vi på släktingarnas landsställe iställe. Vädret var kanonfint och min faster hade bakat en god kaka och Milton trivdes bra med att leka med Rebeccas pojke Noah. Min kusin Sanna och hennes kille Pelle var här över helgen så det var jättekul att träffa dem. Vi ses tyvärr inte så ofta eftersom de bor i Stockholm. Rebecca är också kusin med Sanna, fast Rebecca och jag är inte kusiner med varandra, vi är bara polare.

Bild 1. Från vänster: Faster Kicki, Magnus och Milton

Bild 2: Kusin Sanna.

Bild 3:Från vänster: Sannas kille Pelle och killen till höger är Rebeccas man Martin.

Bild 4: Rebecca och hennes lille Noah (9månader)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0