Snygg och singel

212523-343

Jessica Simpson ser ut att trivas som nyblonderad singel. Så här fräsch har hon inte sett ut på länge (och hon är inte ens sminkad) . Hon ser ut att ha gått ner några kilon med. Inte för att jag tycker att hon behövde det men nu är hon en babe igen. Jag gillade aldrig den där killen hon hade nyligen. Jag vet att han är sjukt populär i usa med sina kassa låtar som tex "your body is a wonderland". Vilken titel, hallå hur står det till? Nej, då kan allt Jessica skaffa sig en riktig snygging istället. Det kan väl inte vara så många killar som skulle nobba henne så det är väl bara för henne att välja och vraka. Jag tror att hon och Wentworth Miller skulle bli ett snyggt par. Men nej han är ju gay. Nej nu ska jag sluta att skriva massa dynga och slänga in lite tvätt i maskinen. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill inte heller att det ska bli höst :-) Hösten i sig har jag inget emot om det stannade där och sedan vände men vintern skulle jag gärna hoppat! Jag håller absolut med om att hon ser bätte ut nu, hon passar bättre i ljust hår också tycker jag! Ha e bra dag!Kram

2007-07-12 @ 14:16:06
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: H

jag tyckte med att hon var skit snygg på de där bilderna!!Hur är det annars??Här är det bra!!Jobbar och jobbar men trivs bra med det!kramiz

2007-07-12 @ 21:46:43
URL: http://www.barbarellasplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0