Prison break abstinens

212523-363

Säsong 3 av Prison Break kommer att börja sändas i USA  någon gång i augusti och jag känner att jag knappt pallar mer. Det är för sjutton flera månader som jag har fått klara mig utan nya avsnitt av PB. Jag älskar Prison Break  och kollar alltid varje avsnitt två gånger ifall jag missat något viktigt vid första kollen. Och jag kollar inte bara för att det är snygga killar i serien utan för att det är så bra handling att jag nästan storknar. Tyvärr har jag ingen att dela mitt Prison Break intresse med. Ingen jag känner är speciellt intresserad av serien. Hallå, hur kan man inte älska serien mest i världen. Nu är det bara att hålla ut en månad till. Jag ska klara det.

Jag vet att nästan alla tjejer tycker att Wentworth Miller är en riktig goding, men jag föredrar storebror Lincoln (Dominic Purcell). Han är en riktig man och såå sexig. Hoppas att han inte skaffar mustasch i säsong tre.

Tjejer, vem gillar ni bäst ? T-bag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0