Miss populär

212523-361

Jag har haft lite bloggtorka den senaste tiden. Visst, jag har skrivit lite varje dag men jag har inte gått in för det helhjärtat som jag gjorde förr. Det har mest blivit inlägg om kändisar och lite dagbokstrams typ, idag var jag och fikade, sen var det svårt att söva Milton. Jag är gammal och fet. Bantningen går dåligt. Ja jag vet att det inte så våldsamt kul att läsa. Så från och med nu ska jag skärpa till mig. O ni kan vara helt lugna för det blir ingen mer djurspecial.

Min blogg har inte så många läsare per dag. Jag är inte duktig på att lämna kommentarer i andras bloggar så därför får jag inte själv så många kommetarer och heller inte så många läsare. Men nu har något mystiskt hänt Jag har de senaste tre dagarna haft dubbelt så många läsare än vanligt och jag vet inte varför. Vet inte vilka det är men jag hoppas såklart på att det är snygga rika killar.  Fast jag antar att de som upptäckt min blogg läser den för att jag har med så många bilder på heta hunkar (som killen på bilden ovan).

Nu ska jag borsta gamla tanden och krypa till kojs. I natt heter min sängkamrat Milton.

Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Helen

Usch & fy!

2007-07-17 @ 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0