Min nya älskling

image342

För mig är det viktigt att handla en ny parfym varje gång jag är utomlands. Denna gång inhandlade jag Hilary Duffs parfym With Love som jag bara älskar. Den doftar underbart och flaskan ser så lyxig ut. Den ljusblå kartongen är med jättefin så den ska absolut inte kastas. Jag tycker nog att parfymen passar bäst till festliga tillfällen eftersom den har en söt men lite tung doft. Ingen vardagsparfym med andra ord. Hilary duff är väl inte direkt min favoritskådis men hennes parfym är den bästa "kändisparfymen" jag har stött på.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag håller med dig. Jag har fortfarande kvar lite av parfymprovet av "with love" som man fick med i Cosmo. Det är en perfekt partyparfym.

2007-07-11 @ 18:21:27
Postat av: kristina

Helen: ja visst är det en partyparfym. Var nya numret av modette bra? Har du gjort nåt skoj medans jag varit borta? Jobbat? Förresten, jag fick behålla jobbet, jippi, Jag trodde ju att jag skulle få sparken för att jag inte hade utbildning.

2007-07-11 @ 19:04:13
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Helen

Nej jag har bara jobbat. Senaste modette var som vanligt oglamouröst och hemskt. Jag tar med det på måndag. Tur för dem att du fick vara kvar. De ska vara glada att de har folk med erfarenhet.

2007-07-15 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0