Men Mille då

I dag när jag och Helen satt och fika så lät jag Milton leka lite med min mobil så att jag skulle få prata lite ifred. Det var väl inte så smart gjort eftersom Milton ringde upp flera nummer i min telefonbok. Nu har jag suttit och skrivit massa sms till folk jag inte har så bra kontakt med i vanliga fall och förklarat varför jag/mille ringt dem. Jag kanske tar med en leksak åt honom nästa gång istället. Imorgon ska jag umgås med mina föräldrar. Vi ska äta våfflor. Jag blir fet bara av att tänka på våfflor. Undrar om jag blir smal av att tänka att jag tränar.

Jag och pappa ska till ceveds imorgon. Där ska jag använda muskler som  jag aldrig använder annars. Nämligen benmusklerna. Jag ska faktiskt provcyckla en cyckel som jag kanske får i födelsedagspresent om jag har tur.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja det är ju bra men det känns ändå jobbigt att gå dit av nån anledning... Ha en bra dag:)

2007-07-19 @ 09:01:52
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0