Måndag

212523-389

Idag är jag mycket nöjd med mig själv. Jag har nämligen fyndat barnkläder på Lindex. En hoddie från Fix och ett par brallor från Bamse, ett par moccasiner, två par bamse strumpor och en scarf för bara 178 kr. Nästan gratis. Jag är skitnöjd. Har också fyndat leksaker på loppis i helgen och Polarn&pyret kläder på tradera. Gudars vad jag är ekonomisk. Jag har flera auktioner på tradera just nu med så jag räknar med att vara miljonär innan veckan är slut. Jag är en riktig buisness woman. Nej men ärligt talat så shoppar jag inför hösten. Milton ska snart börja på dagis och då behöver han lite nytt.  Jag är trött på alla kläder som jag köpt billigt och som blir fula efter två tvättar. Polarn och fix har bra kläder som håller länge och även om jag köper  kläderna på tradera så är de oftast fortfarande i jättebra skick.

I dag fikade jag på stan med två hotta brudar.  Det blev en mozzarellasallad. Gott. Sedan gick vi till parfymerian för att kolla på pilgrim smycken och lukta på parfymer. Milton bidrog med att bajsa i den lilla trånga parfymerian så det var bara för oss att traska hem. Jag är säker på att det fortfarande luktar bajs i parfymerian och att de fick utrymma lokalen. Hoppas att personalen inte tuppade av.

Imorgon får jag bara inte glömma att gå till optikern och låta dem fixa mina snevridna glasögon. Jag gjömde gå dit när jag var på stan förut. Kom på det när jag kom hem så jag gick faktiskt till stan en gång till men glömde optikern även denna gång. Undrar om min hjärna har slutat arbeta helt. Jag tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0