kondombyxan

212523-346212523-345

Först kom de där hemska tightsen i guld och silver. Eftersom jag är en gammal tant så blev jag mycket chockerad över de konstiga byxorna som inte var snygga någonstans. Men nu har det väl ändå gått för långt. Hallå. Latextights. De sitter ju som ett glansigt korvskinn. De bloggande modeslavarna slåss om gina tricots sladdriga brallor och jag kan inte låta bli att undra om man måste pudra benen med barnpuder för att få på gummibyxan. Och jag har svårt att tro att huden kan andas i latex byxor. Det måste bli svettigt som fan och lukta lik. Svampinfektionerna kommer att öka lavinartat så ett tips är att köpa aktier i läkemedelsbranschen.
Vem är snygg i gummibyxan då ? ( o finns den med knottror ?)
Kommer de att göras som mammabyxa med?
Kommer Kappahl att sälja dem?
Syns inte trosorna igenom?
Kommer de som bär plagget att få kameltå? Kanske kameltå blir nästa stora trend. Jag skulle inte bli förvånad.

Ni som läser detta och äger ett par latexbrallor. Bli inte arg på mig. Jag är bara otrendig, fet, gammal och bitter och är egentligen bara avudsjuk på alla unga och smala tonnårstjejer som kan ha på sig vad som helst och vara assnygga och som inte har hängtuttar ner till fotknölarna.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag håller med dig. Det är skitfult. Det var ju inne för länge sedan med plastbyxor och jag kommer ihåg att jag provade ett par då. Det prasslade när man rörde sig. Jag tror inte modeslavarna kommer att tycka att det modet är snyggt om ett par år. De kommer att skämmas när de ser bilder där de hade på sig latextights lika mycket som vi gör när vi ser gamla bilder på oss själva i illasittande 90 tals jeans.

2007-07-13 @ 15:51:13
Postat av: Kristina till helen

Ja och språkrese t-shirts och språkrese ryggsäckar och små min ryggsäckar och batik t-shirts och adidasskor med hög klack och doc martens med färgglada snören och grunge modet. Fy fasen för 90-tals modet. Tyvärr läste jag någonstans nyligen att det modet kommer igen snart. Det är bara att hoppas att jorden hinner att gå under innan 90- tals modet blir trendigt.

2007-07-14 @ 00:07:07
URL: http://kristinamille.blogg.se
Postat av: Tess

hehe nä jag gillar dem inte heller.

2007-07-14 @ 13:55:30
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Helen

Hahaha du ska få se senaste Modette. Allt mode kommer tillbaka även det fula. Cosby-tröjor, stora t-shirts nerstoppade i fula 90 tals jeans... jag tar med den så får du skratta och förfasas.

2007-07-15 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0