Jobbigt

212523-366

Fasen var irriterad jag blir. Först så skriver jag ett långt inlägg och sen råkar jag radera skiten innan jag hinner spara eller publicera det. Så typiskt mig att klanta till det.

Idag har det varit en mycket blåsig dag. Jag trodde nästan att huset skulle lyfta från marken.
Helen kom på besök men jag hade inget att bjuda på så vi gick till Kafè Kulan och jag köpte en sallad samt att jag tvingade Helen att bjuda på kanelbulle. Ja ja hon slipper iallafall köpa födelsedagspresent till mig i år. Jag fyller 22 på söndag. Ok, 29 år fyller jag på riktigt men om någon frågar tex ute på krogen så svarar jag alltid att jag är 22. Det har jag gjort sen jag var 22. Det var länge sedan.
Helen hade slarvat bort sina regnbyxor så vi gick i alla Karlskogas klädaffärer och frågade efter dem. Ingen hade sett dem. Vi gick t.o.m till Spel Kulan (där helen säkert stått och smygläst porrtidningar) men inte heller där hade de sett regnbyxorna.

När vi kom hem så lekte Milton och jag i sandlådan. Jag byggde ett sandslott. Det såg nästan ut som på bilden ovan. Typ. Eller kanske inte.

Jag funderar på att färga håret mörkt igen. Jag tycker inte att jag passar så bra som blondin.  Här kommer ett blondinskämt som jag tycker är kul.

En blondin kommer in på biblioteket och skriker : En BigMac och company tack.
Bibliotekarien: Detta är faktiskt ett bibliotek.
Blondinen viskandes: En BigMac och company tack.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bakgrund du har!!

2007-07-18 @ 21:51:13
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Helen

Äsch du bjöd mig faktiskt på varm choklad sist så en liten bulle kan jag allt bjuda på. Idag är jag hemma o har ont i magen. Jag vill inte tro att det beror på den smaskiga kycklingsalladen igår utan jag tror mer på att det var det konstiga potatismoset med klumpar i som jag fick på skolan.

2007-07-19 @ 15:35:37
Postat av: Till helen från kristina

Nej vad trist att du har ont i magen. Jag tror med att det beror på skolmaten. Idag har jag fått en cyckel. Jag cycklade förbi ditt hus förut.

2007-07-19 @ 17:33:57
Postat av: Helen

Du får gärna komma och hälsa på om du vill nån dag, men jag måste städa först annars får jag skämmas.

2007-07-19 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0