Jag blev utmanad

Jag blev utmanad
Av www.novaliv.blogg.se att göra denna lista. Självklart antog jag utmaningen. Det är första gången jag blivit utmanad och här kommer mina svar.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick ett par fina pärlörhängen av min sambo.

Vad gjorde du kl 8 imorse: Satt på planet från Palma till Örebro.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Bredde en macka.

Det senaste någon sa till dig: Jag fick ryggskott så det heter duga men det gick över som tur var (min klene sambo sa det)

Det sista du sa högt:(till mille) oj oj pappa fick ont i ryggen

Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe

Vad var det senaste du åt: Ostmacka och en smoothie

Ditt senaste inköp: En parfym på flyget

Färgen på din ytterdörr: Idag är den vit. Igår var den brun.

Vädret hos dig nu: Soligt men kallt.

Godaste glassmaken: Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut. Har dock inte varit med om det själv.

Sover du tungt: Nej. Jag sover med öronproppar för min sambo snarkar som en gris men jag hör honom ändå. 

Drömmer du mardrömmar: Nej det var länge sedan.

Trivs du med ditt jobb: Ja fast jag vill gärna prova något nytt.

Favoritkläder: Klänningar och höga klackar

Favoritlåt just nu:  Wuthering heights är alltid världens bästa låt.

Vad ser du när du tittar åt höger:En plattnosad rödrandig katt. Tittar jag åt vänster så ser jag en grå plattnosad katt.

Vad gör dig glad just nu: Att jag kommer att få sova i min egen sköna säng inatt.

Vad ska du göra härnäst: Ta hand om min son som ropar på mig. Sedan ska jag titta på den där indianfilmen med Mel Gibson.

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Bra. Jag är glad.

Kläder just nu: Röda mjukisbrallor och rödrandig långärmad tröja.

Sommarplaner: Fynda på loppisbodar och i antikaffärer. Jag vill ha det riktigt fint nu när det är nyrenoverat.

Hur många kuddar sover du med:  Två stycken.

Spelar du något instrument: Spelade fiol tills jag var 18 år.

Morgon- eller nattmänniska: Jag är både kvällstrött och morgontrött.

Det viktigaste för dig: Att Milton mår bra.

Är du kittlig: Ja absolut. Jag kissar på mig direkt om någon kittlar mig.

Snarkar du: Nej

Stjärntecken: Kräfta

Äckligaste insekten: Geting, fästing, harkrank, spindel, mal och nattfjäril.

Stökigt eller välstädat: Välstädat vill jag ha men jag har så lätt för att stöka till.

Största längtan just nu: Att bli smal (ja det är ytligt)


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med snarkande sambo. Sover sjävl också med öronproppar för att få sova ostört. Kan inte sova utan dessa då jag lästt störas av ljud. Är så skönt att plugga in dem om stänga ute värden.

2007-07-27 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0