I love tårta

212523-379        212523-378

Igår firade vi att det var en dag kvar till min födelsedag. Jag slängde ihop en tårta med ett ljus i och dukade med mina sötaste kaffekoppar ur min kaffekoppssamling. Idag blir det mer tårta. Till kvällen blir det kinamat. Gud vad jag älskar att äta. Tur att jag har börjat träna (cyckade runt kvarteret igår)

Min kille var ovanligt gullig och kom med frukost på sängen i morse och en stor fin bukett med rosa rosor och lite presentpengar. Han hade t.o.m en liten skål med chips på frukostbrickan. Han tänker dock på allt. Nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: Nina

cassie va jätte söt :D

2007-07-22 @ 14:14:44
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad snäll han är. Kolla din mail. Kram H

2007-07-22 @ 17:56:53
Postat av: Fia

Gratttis från oss i gbg på födelsedagen.... kram

2007-07-22 @ 20:17:48
Postat av: Cecilia

Grattis!!!! Bara 1 år kvar till 30 va:)....
Här sitter jag och är hungrig och sugen på sött och snabbmat efter att ha bantat i ja 5 timmar, så har du en bild på en tårta. Tortyr... Vad snällt av din kära sambo att ta med en skål med chips på frukostbricka det är ju perfekt bantarmat har jag hört. Men på sin födelsedag så får man ju såklart äta hur mycket man vill:) Nu ska jag ut i köket och koka grönsaker till middag, mamma står och häller i grädde i köttfärsåsen som de andra ska äta. Dessutom bakar hon bullar, känner inte att jag får så mycket stöd här hemma med min 5-dagarsdiet....
Kram

2007-07-23 @ 16:50:15
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0