Hemma igen

212523-340212523-339212523-338212523-337212523-336

Sådär ja. Nu är vi hemma i Karlskoga igen efter en vecka på Mallorca. Veckan gick supersnabbt. Det känns som vi bara varit borta i två dagar. Vi hade det bra och vädret var kanonfint fast jag var sjuk precis hela tiden och det var lite trist eftersom jag sett fram emot resan så länge. Det började med halsont redan på planet dit och sedan fortsatte det med nya krämpor varje dag. Jag fattar inte varför jag blir sjuk varje gång jag åker utomlands. Milton var lätt att resa med och trivdes mycket bra på mallis. Han kunde sitta i timmar i sin sulky och titta på folk och han var hur nöjd som helst. I går började sommarrean i Palma och jag var såklart på plats redan klockan tio. Gissa om det var mycket folk i staden. Det blev iaf lite nya toppar och en klänning. Får se om jag visar dem lite längre fram. 

Jag har frossat i flottiga pommes frites och andra fettdrypande rätter  hela veckan så jag ser ut att vara gravid i sjunde månaden. Inge bra. Jag ska absolut börja motionera så fort jag känner mig bättre.

Här kommer lite semesterfoton. Jag ber om ursäkt för att jag inte vet hur man sätter in dem snyggt.

Kommentarer
Postat av: Novaliv

Ja det känns verkligen jättekul, jag har hittils bara fåt beskedet på datorn så jag vet inte när jag börjar förren papprena kommer hem från skolan...men troligtvis är det i slutet på augusti..och det gör inget att utmaningen dröjt lite..jag visste ju att ni var på semester.. =) Kram

2007-07-11 @ 09:41:08
URL: http://novaliv.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilka mysiga bilde :-D Nu såg ut at ha haft det skoj även om det var trist att höra att du blev sjuk på resan! Han är verkligen supersöt er son :-) Haf har vart i Spenien ett antal ggr nu, det känns så perfekt på någonsätt eftersom det är så nära och allt. Va kul att höra att du inte tyckt att jag har åldrats :-D Ha en superskön dag!

2007-07-11 @ 10:14:30
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad härligt. Jag blir bara så avundsjuk :)

2007-07-11 @ 18:19:10
Postat av: Carin

Kul att resan var bra, men tråkigt med sjukdom. Skönt att vara hemma?

2007-07-12 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0