hallå där

212523-384

Nu är jag tillbaks efter några dagars bloggvila. Jag var ju tvungen att smälta all tårta. Nu är jag på diet igen och det känns bra. Jag är ute och cycklar en del med och det är jättekul eftersom jag har en ny cyckel. Min förra cyckel har jag haft sedan 1990 men förra året la den av för gott. Man kan faktiskt säga att den stendog. Min nya är lätt att cyckla på och man sitter upprätt  (på min förra cyckel fick man hållning som en banan) .

Är det bara jag som har problem med tvestjärtar? Idag kom det fyra stora tvestjärtar med morgontidningen. Jag blev inte skitglad. Det finns hur många som helst i både postlådan och soptunnan. Jag törs inte öppna locket till soptunnan utan utan samlar påsarna innanför ytterdörren. De är ju stora som kackelackor i år och snabba som sjutton är de med. Fast jag skulle aldrig döda en tvestjärt. Jag dödar endast myggor och fästingar. Man är väl djurvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0