Fredagsfika

212523-351
Idag blir det fika på stan med Rebecca. Jag ska försöka att ta med kameran så jag kan ta lite foton på henne och hennes söte son. Det var ett tag sedan vi sågs. Mina vänner från mammagruppen har jag heller inte träffat på flera veckor. Jisses vad osocial jag varit lately. Jag är fortfarande lite orolig över Miltons hälsa. Den stora knölen på sidan av halsen har fortfarande inte gått bort.
Nej nu har jag inte tid att blogga mer. Måste fixa håret och sminket. Kan ju inte se ut som en luffare när jag ska till stan.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad gör du på måndag? Jag slutar tidigt då så om du har tid och lust så kan vi ta en fika.

2007-07-13 @ 15:53:47
Postat av: till helen från kristina

Ja det kan vi göra (om jag ej ska till nora med mina Det ska bli kul. Vi höres. Kram

2007-07-13 @ 17:17:04
Postat av: Helen

Vad bra :) Jag hör av mig när jag slutar på måndag.

2007-07-14 @ 18:01:31
Postat av: Carin

Appropå knöl på halsen: Ellen har haft en jättelänge, tror ca ett halvår minst. Den har kollats upp av läkare på bvc vid varje läkarbesök (de ordinarie) och sägs inte vara ngt annat än en lymfkörtel. Nu har den äntligen börjat bli mindre. Hoppas Miltons försvinner snart. Eftersom han haft halsfluss är det ju inte konstigt att den blivit lite större.
Vi åker bort i två veckor kanske kan ses i början av augusti när vi kommer hem?

2007-07-15 @ 09:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0