Dryga bitchbrudar

212523-377

Jag vet att jag inte borde men jag kan inte låta bli att läsa vissa bloggar trots att jag egentligen hatar dem. Å gudars vad jag retar mig på deras dryga attityder. Bitchiga storstadsbrudar som ser ner på de små präktiga teensen som fördriver sin tid med att blogga om asos, klingan och latte. Jag tänker inte berätta vilka mina hatbloggar är för jag vet att jag kommer att fortsätta läsa dem varje dag. Jag älskar att hata diviga skitbloggar och jag är säker på att de inte kan låta bli att läsa präktighetsbloggarna.
Jag undrar vad man skulle kalla min blogg. "Världens bästa blogg" tycker jag låter bra. Tror inte att någon annan håller med. Från början var det meningen att jag mest skulle skriva om Milton och Mode men jag märkte snart att det var roligare att ha med bilder på porrstjärnor och annat skoj. Milton tar visserligen upp stor del av bloggen men "dagens outfit" har jag inte med så ofta. Heller inte ansiktsbilder på mig själv eftersom jag ser ut som en sjukdom i fejjan. Nu ska jag kräva att bli kliad på ryggen. Min sambo har nämligen hittat hem igen. Jag trodde nästan inte att han skulle det.  Imorgon fyller jag år. 

Kommentarer
Postat av: Helen

Det värsta jag har sett i blogg-världen var en sida som hyllade alla smala och ansåg att alla som hade över storlek 34 var värdelösa tjockisar. Den bloggen fick nog inte vara kvar. Det kan inte vara många som passade in i den exklusiva klubben. Du får tipsa mig om några nya hatobjekt.

2007-07-22 @ 00:49:33
Postat av: till helen från kristina

Ha ha jo den bloggen finns kvar. Jag brukar läsa den ibland. Du kan få adressen av mig.

2007-07-22 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0