Blommor och mera tårta

212523-382     212523-381

Gårdagen var lugn. Det kom inte folk från när och fjärran för att gratta och hylla utan endast mina föräldrar och Magnus farmor och farfar. Mamma bakade en supergod hallontårta och de fina rosorna på bilden är från Magnus och Milton. Nu har jag ätit så mycket tårta de senaste dagarna att jag knappt kommer ur sängen. Jag måste lyftas ur med en lyftkran. I morgon börjar min diet för åttionde gången i år. Snacka om jojobantning.  Man kan nog säga utan att överdriva att jag har någon ätstörning. Jag har inte riktigt något sunt förhållande till mat. Jag frossar eller så svälter jag mig. Antingen eller. Oftast frossar jag. Inge bra. Ush vad nere jag blev nu. See you later.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja men hur ska man kunna motstå sin egen födelsedagstårta? Då måste man vara lite galen. Vi frossar som f-n på jobbet. Är det inte kaffebröd så är det chokladbitar, bullar eller glass. Tur att jag cyklar till jobbet annars skulle jag blivit supertjock.

2007-07-25 @ 18:50:01
Postat av: Novaliv

Jag har inte fått duschat än så jag lukar nog som en nyponros..hehe...vädret har varit uppehåll och växlande molninghet..haha nu lät jag som en väderpresetatör..men jag försöker skvätta lite på mig vatten sporadiskt och hoppas att jag blir lite fräshare. Det blev ett lidingö kök, utan några konstigheter. Synd att jag inte hade större yta och laborera med för man kan ju bygga riktigt snygga kök om man har ca 50m2 till och 3 m till tak ( det hade inte jag )

2007-07-25 @ 23:22:42
URL: http://novaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0