Vad funkar bäst? Teamwork

212523-516

Klockan 6.25 varje morgon visas Supertrion på Nickekodeon. Det är Miltons favoritprogram. De sjunger hela tiden och i varje avsnitt så räddar de ett djur i fara. Jag kan inte vänta tills det kommer ut en Supertrio dvd eller supertrio prylar. Jag misstänker att jag gillar Supertrion mer än Milton.  Jag har haft Supertriolåten på hjärnan i flera veckor och om ni inte passar er så ska jag skriva ner låttexten här på bloggen någon dag. Förresten så kan ni få ett smakprov.

Ett larm. Från nån som ringer.
Vi måste hjälpa, vi måste hjälpa.

Det är en fisk vi måste rädda.
En fisk vi måste rädda, sätt fart.

Vad funkar bäst, teamwork.
vad funkar bäst teamwork.

Jag gissar att ni blev jättesugna att gå upp 6.25 varje morgon bara för se supertrion. Nu ska jag se Presidenten och miss Wade. Hoppas den är romantisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0