Snyggt med färg

212523-506212523-505
Hur snygga är inte dessa platåpumps från www.ellos.com. De finns i flera snygga färger men jag antar att jag skulle välja någon av dessa två. De kostar endast 249 kr (eller var det 299?) men jag orkar inte beställa skor och kläder på nätet för det blir alltid nåt trassel. Jag måste alltid prova innan jag köper något. Så går det när man har ankfötter och en kroppsform från helvetet.

Hallå, Jag fattar inte varför jag haft jättemånga bloggbesökare under ett par dagar när jag i vanliga fall har runt tio stycken unika besökare. Vad är det för typer som läst min blogg och varför har ingen av dem lämnat en endaste liten kommentar.  Jo jag fattar att min blogg inte är särskilt bra men jag skriver ju för roa mig själv och för att jag tycker att det kul att läsa tex vad jag hade för mig i somras. Det blir lätt så att man glömmer bort massa saker som hänt för livet går i 100km/h när man har barn. Min blogg är väl lite som en dagbok fast inte så privat.

Förresten. Det är babyboom. Min bästa kompis är gravid och jag har vetat om det ett tag men intet fått avslöja något. Gudars vad svårt det är att bevara en sådan hemlighet. Man vill ju berätta för alla. Men jag höll mitt löfte.
När vi var unga sa vi att vi skulle bli mammor samtidigt så att vi kunde umgås på dagarna och gå omkring med våra barnvagnar och fika och så. Det skulle varit mysigt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Yes, the cat is out of the bag...nu är det inte det minsta hemligt längre. Jag berättade det på en stor släktfest som var i helgen så nu vet hela F:s släkt det. Det är bara min släkt som inte vet för de umgås jag aldrig med. Alltså..du får berätta det för vem du vill. Idag är det pysseldag. Jag HATAR sånt!! Tur att det bara är en halv dag.

2007-12-12 @ 07:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0