Nyshoppat

212523-513      212523-512

Idag var jag med mina föräldrar i Karlstad och shoppade och för en gång skull kom jag faktiskt hem med lite saker till mig själv. Annars brukar det bara bli kläder och prylar till Milton. Jag spenderade nästan två timmar inne på Indiska. Gud vad jag älskar Indiska. Förutom chaite, en svart bastopp och en broderad vit tunika så fick jag tag på väskan och kjolen på bilden. Kjolen var helt oemotståndlig och kostade bara 199 kr så det var ett kap. Man kan ta bort rosetten om man vill. Väskan har jag varit ute efter ett tag så jag blev så glad att de fanns kvar. Nej nu ska jag ta och göra lite chai te och kolla på Borat. Förresten, nu har jag fått tillbaks min dator. Den är som ny och fungerar utmärkt och gissa om jag blev glad när jag upptäckte att de satt på ett nytt tangentbord. De kanske tyckte synd om mig eftersom det inte fanns så många tangenter kvar på det förra. Det såg ganska fattigt ut. Som ett datorskelett. Nu börjar jag att spåra ut så nu slutar jag. Bye.

PS. Milton har ont i öronen. Lille snutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0