En ny kamera tack

212523-518

Idag åkte vi på dop i Tyresö kyrka. Det var Mattias och Tanjas lille bumsegrabb Anton Mattias som döptes. Gissa om han var söt. Tyvärr kan ni inte få se hur söt han var eftersom kameran gick och dog efter tre bilder som alla var på Milton så det blev som vanligt. Vid högtidliga tillfällen och fester strejkar kameran. Här hemma funkar kameran asbra. Nu har vi bestämt oss för att köpa en ny.
Efter dopet åt vi tårta och bakverk och jag drack mig salongsberusad på asti cinzano. (ett och ett halvt glas). Milton var vild och sprang omkring som en tok och när Matte och Tanjas hund kom in i huset blev Milton galen av lycka och lämnade inte den stackars vovven ifred en sekund.  Det var så kul att träffa släkten. Så himla trist bara att min moster låg hemma i magsjuka och missade dopet. När vi skulle åka hem så somnade Milton typ innan han ens fått på sig säkerhetsbältet. Så typiskt honom.

Snart är det nyårsafton och jag ska inte fira utan bara vara hemma och götta i söffan.

Kommentarer
Postat av: Mr Perfect

men vad f-n... kunde du inte tagit en av bilder där jag ser lite mäktig ut istället för en "mes bild". HAHAHA. Ha det gött hjärtat snart drar vi till NZ.

2007-12-30 @ 00:09:16
Postat av: Cecilia

Hej! hur är läget? Har ni överlevt julen:) Kram

2007-12-31 @ 05:27:19
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0