skitdag (obs tråkigt inlägg)

En riktig skitdag har det varit idag. Fick inget jobb. Allt gick fel. Var på arbetsförmedlingen. En jobbig man satt och sölade hela tiden. Till slut blev jag sur  och sa till honom. När jag typ var klar och skulle gå så pajade datorn. Jag blev gråtfärdig. Jag var så stressad eftersom jag skulle hämta Milton kl 11. Jag hann inte utan mormor fick rycka ut. Sen pajade mina glasögon och jag fick migrän. Milton var jättegrinig hela eftermidagen. Sedan fick jag veta att jag ska jobba imorgon. 7.45 - 17.15. Lång dag men mycket pengar.
Mamma och pappa kom hem från Toscana igår. De hade köpt en jättefin kashmir halsduk till mig och en tuff jacka till Milton. Nu ska jag lägga mig. Jag har så dåligt samvete för mina katter är så toviga. Jag har ju aldrig tid att borsta dem för de vill inte vara i närheten av mig när jag är med Mille för de är rädda för honom. Jag är säker på att katterna är ledsna och gråterkissetårar för att de är så toviga och smutsiga. Tre smutsekissar.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nämen usch en skitdag till!:( Vilken tur att du har en snäll mamma som han hämta Milton och katterna klarar sig, de kanske inte bryr sig att de har tovor. Massor och kramar och lycka till på jobbet i morgon!

2007-08-29 @ 02:32:06
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Sussi

Stackare! Låter inge vidare. Men tror att katterna överlever ;) Hoppas att presenterna piggade upp lite också!

2007-08-29 @ 15:13:54
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Helen

Usch o fy. Hoppas att du får en bättre dag imorrn. Vart ska du vara? Jag har heldag på Bråten imorrn. Börjar kl 8 med bild med en sexa. Det låter ju inte så vidare kul men men...man får tänka på pengarna. I dag var jag på drop in på Självfallet. Jag fick vänta jättelänge såklart. Jag blev stressad för jag började jobba kl 13 och man vill ju gärna hinna äta innan. Jag hann och håret blev bra åtminstone bättre än innan. Jag hade kunnat vara med i en japansk skräckfilm med de toviga testar som klipptes bort. The Ring del 3.

2007-08-29 @ 17:34:13
Postat av: Kajsa

Nope, uggleplånboken på min blogg köpte jag på Lagerhaus. Kostade typ 69 spunn. Alltså ingenting! :)

2007-08-30 @ 14:22:35
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0