Mille & Alva

212523-396      212523-395

Igår var vi i släktingarnas stuga. Det blev kantarellsmörgåsar, sallad och massa goda drinkar och vin.
Milton var överlycklig som fick springa runt ute så mycket han ville och lekte hela kvällen med sin söta  syssling Alva. Det blev pingisturnering och kusin Mattias vann överlägset. Milton fick presenter av Alva + föräldrar. En gräsklippare och en dvd film fick han och båda presenterna var mycket uppskattade. Det var en perfekt sommarkväll. Tyvärr var det den första och säkert den sista för i år. Hoppas att nästa sommar blir soligare och varmare.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!
Vilka gulliga bilder! : ) Även om det ser ut som om Alva ska strypa Milton! *Ha,ha*
Det vart en trevlig fest, fast jag och Alva gick och la oss strax efter ni hade åkt för jag var jättetrött!
De andra fortsatte visst till klockan 04.00. Herregud!!
Du får gärna maila mig några bilder från festen, ni verkade ta en hel massa. Själv så tog jag nog bara en eller två. Det är lite trist!
Nu har jag börjat jobba igen, inte direkt skoj! Så passa på och njut lite innan Milton börjar på dagis.
Kram Från Oss i Tyresö!

2007-08-08 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0