Lördag

212523-428

Idag har det varit en riktig slappardag. Dagen började med att jag tvingade med min hubby och son till loppiset som ligger en liten bit härifrån. Jag hittade en gräddvit höstkappa/trench med stor krage och vidd nertill. Den satt tajt och snyggt upptill och jag kände mig som en prinsessa i den. Hel och ren och inte såg den använd ut heller. 20 kronor fick  jag betala för den. Gissa om jag var nöjd. Jag är så glad att jag har en blogg där jag kan skryta om mina fynd och riktigt malla mig o gotta mig.

Mitt förra inlägg om Toni Braxtons muffleluftaroutfit känns inte riktigt lika kul idag efter att jag läst på aftonbladets hemsida att Toni har bröstcancer. Stackars kvinna. Fatta vad hon kommer att gå igenom det den närmaste tiden. Nej det är väl ingen hit att göra sig lustig över någon som är allvarligt sjuk.

Jag har blivit medlem i www.zylber.com . Någon mer som är medlem där? Fina smycken till bra priser och fri frakt vad man än beställer. Leveranstiden är 1-3 dagar. Det kan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: emmzy

ja, hon såg ju inte ut sådär iallafall... men åren tar väl ut sin rätt.. haha eller plastikkurgi, vilket som :) ja det är en riktig höjdare, har faktiskt aldrig lyssnat på pearl jam, och hade fördomen att deras musik var skit, men fördomsfullheten visade sig vara som oftast, idioti :) ha en trevlig kväll

2007-08-25 @ 21:48:33
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Helen

Carl-Åby loppiset? Jag hittar minsann bara gamla fula ljusstakar, porslinsfigurer och bruna lampor när jag går på loppis. Hur bär du dig åt?

2007-08-27 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0