Liten sliten idag.

212523-431

Nej jag har faktiskt inte knarkat hela natten även om jag ser ut att ha gjort det. Alltså jag är ju van att lägga mig vid klockan ett på natten och så plötsligt ska jag lägga mig klockan tio eftersom jag ska upp kvart över sex. Den omställningen gick inte så bra som ni kan förstå. Jag somnade väl vid tolv.
Idag är jag ett vrak. Kolla in min blick på fotot. Som en levande död. Och min vackra gyllenbruna hälsosamma hy. Det värsta är att jag faktiskt är sminkad på fotot även om man kanske inte kan tro det. Nog med mitt fula yttre.  Jag är arbetslös idag. Jag trodde att jag skulle bli inringd på jobb prick kl sju och var så laddad att jobba men ingen hörde av sig så här sitter jag nu framför datorn. Milton är på dagis. Jag är pank. Jag hade skrivit helt fel datum på föräldrapenningsblanketten så nu har jag inga pengar. 104 kr att leva för tills på fredag när Magnus kommer hem igen. Pissfitta.
Idag kommer mor och far hem från sin Toscana semester. Jag har vattnat katten och matat blommorna åt dem i 11 dagar. Jag hoppas jag får något för besväret. Typ 3000 kr för besväret.  Fast antagligen får jag väl betala dem för nya blommor. Och en ny kisse. Nej jag skojade. Kissen lever.

Ha en bra dag alla ni som läser detta och pussar och kramar på er. Nu ska jag lägga ut lite junk på tradera.

Kommentarer
Postat av: Helen

De ringer säkert imorrn. Jag har också dåligt ställt. Efter att jag har betalt räkningarna så har jag ca 1600 kvar att leva på totalt. Roligt liv man har.

2007-08-27 @ 11:24:56
Postat av: Cecilia

Men sötis, låter inte som en bra dag! Hoppas de ringer i morgon. Är det inte lite skönt iaf att vara helt ensamen hemma när Milton är på dagis?

2007-08-27 @ 23:30:53
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Hej på dej
Idag är det ju en superfin höstdag, varför inte ta din tjusiga cykel på en tur och njut av det fina höstvädret, det lät ju väldigt präktigt det där kände jag men det är just en höstprommenad som jag längtar till nu när jag sitter här instängd på jobbet från kl 06:15 till 21:00 ikväll!!! Ahhhh så irriterande.
Hör av dej om
du vill ta en fika eller så.
Imorgon ska vi börja kolla in dagis vi har bokat in möten med Kompassen, Sjölyckan, Räven, Solbringen och Rödhaken ska bli himla kul att se vilket vi gillar bäst.

2007-08-28 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0